گردان قرآنی حضرت قاسم بن الحسن(ع)

گردان قرآنی حضرت قاسم بن الحسن(ع)
طبقه بندی موضوعی

وسواس خناس

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ب.ظ

طراح : علی عبدی
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸
گردان قرآنی قاسم بن الحسن (ع)

نظرات  (۱۱)

۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۹ سید علی غضنفری
جالب است به من هم سر بزنید.
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۵۳ فربد ذبیحیان
سلام علی جان
جدا باطرحت حال کردم
همین جوری کار کن
خدا قوت!


۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۴ ابوالفضل رفیعها
بسم الله
سلام
اسم نقاش هم نوشته بشه خوبه
عالی بود انصافا
بیشتر کار کن علی آقا
یه عالمه طرح بزن .
چیزی کم نمی شه ازت که
تازه کلی هم اضافه می شه
یا علی (ع)
سلام
خیلی خوب بود 
من عاشق این جور کارای جدید هستم!!!!!!!!
یا علی
خداقوت...

۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۶ محمد جواد سالم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،

اجرکم عندالله

یاحق
عالی بود


همینطور ادامه بده
 
یا علی
سلام
خیلی خوب بود، انتقال مفاهیم قرآنی با ایده های جدید واسه من که خیلی جالبه.
خداقوت...
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۲۹ محمد رضا شایسته فرد
سلام
خدا قوت هنرمند قرآنی...

((هنر یک شیوه بیان است ، یک شیوه ادا کردن است  . منتها این شیوه ی بیان از هر تبیین دیگر رساتر ، دقیق تر ، نافذتر وماندگارتر است .)) امام خامنه ای

عالی بود...
فقط یه اسم و امضا گوشه اش کم داره...
خیز بردار برا سوره های دیگه...
یا علی...












خوب بود.
چنتا نکته هم داشت.
انشالله در طرح های بعدی.
پاسخ:
با سلام
لطفا نکات مورد نظرتان که باعث رشد ماست را بفرمایید
یاعلی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی