گردان قرآنی حضرت قاسم بن الحسن(ع)

گردان قرآنی حضرت قاسم بن الحسن(ع)
طبقه بندی موضوعی

سلام بر سرزمین نور...

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ



در معراج شهدا. . .
 

مادری که فرزندش را علی اکبر وار فرستاده بود و علی اصغر وار تحویل گرفته بود...

 و فقط چند استخوان از آن شهید مانده بود،به قدری شده بود که میتوانستیم به راحتی او را بالای سر بگرییم... 

زمانی که شهدای گمنام را در حسینیه  شهید محمودوند چرخاندند؛ حس وحال عجیبی داشتم و میدیدم که بعضی از بچه ها چفیه یا ..... را به کفن شهدای گمنام میزدند تا متبرک شود ...

بعد از گرداندن شهدا، یکی از افراد آنجا برای ما از دروان دفاع مقدس  و راجع به شهید نوجوانی بنام احمد زمانیان صحبت کرد و توضیح داد که چگونه شهید شده است...

  احمد زمانیان با سن وسال کمی که داشت تا آخرین توان خود جلوی دشمن ایستادگی کرد و تنها جمله ای که من را شگفت زده کرد این بود که احمد گفت" من نیامدم که برگردم ،من  آمده ام که بایستم"

 و من از این جمله نتیجه گرفتم که پشتیبان رهبرم باشم و جلوی دشمنان اسلام و این سرزمین ایستادگی کنم...    

من تلاش میکنم تا با درس خواندنم از کشورم محافظت کنم...

 

علی سلمانزاده

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۶
گردان قرآنی قاسم بن الحسن (ع)

نظرات  (۱۹)

سلام
خیلی خوب بود، دیدی نوشتن سخت نیست، فقط ادامه بده که بهتر بشه...
خدا قوت...
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۳۷ فربد ذبیحیان
مبین جان
ممنون از تذکرتان
رصد کردن شما برای ما افتخاره!
سلام
خیلی قشنگ بود علی جان حال و هوا رو خوب نوشتی

من نیامده ام که برگردم من آمده ام که بایستم....

همگی خواهیم ایستاد تا آخرین قطره خون..

خیلی خوب بود

۰۸ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۴۵ ابوالفضل رفیعها
بسم الله
سلام بر قاسم ابن الحسن (ع)
سلام بر بچه های گردان قاسم بن الحسن (ع)
سلام بر علی سلمانزاده
و سلام بر همه نوجوانانی که ایستادند و خواهند ایستاد
ارادتمندیم نوجوان انقلاب اسلامی

سلام

خیلی خوب بود

شهید را می‌گویم

مادر شهید را می‌گویم

آن نوجوان را می‌گویم

و البته شما

...

 

سلام علی .
متن عالیی بود...
برای بهتر شدن اینطور متن ها اگه توی متنت گریزیم به قران بزنی خیلی عالی میشه....
یاعلی(ع)

                                               ((((ما به شما نمیخوریم))))

عالی بود...
انشاءالله توام مثل احمد زمانیان ب ایستی و بمانی...
ومن الله توفیق...





من حالا بعدا با آقا فربد کار دارم....


پاسخ:
سلام داش مبین
شما امر بفرما!
جان؟
۱۵ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۵۴ پایگاه خبری،مهدوی پیروان موعود
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم؛

ایام شهادت خوش عطر ترین یاس دو عالم حضرت فاطمه زهرا بر شما برادر گرامی تسلیت باد.

همسنگر گرامی این مطلب شما در پایگاه خبری مهدوی پیروان موعود منتشر شد.
http://p313.ir/viewurl.php?url=48
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://p313.ir -- info@p313.ir
یا علی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام

نوشته ای که از ته دل نوشته بشه همیشه زیباست

درپناه شهدا باشی

یاحق
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۱ دوست آقا فربد ذبیحیان

با سلام خدمت همه رفقای خوبم در گردان سردار رشید حضرت آقا قاسم ابن الحسن(علیه السلام).

هدف عرض ارادت بود که امیدوارم پذیرفته شده باشه.

شدیدا التماس دعا

پاسخ:
سلام داداش
اسمتو بگی خوشحال میشیم
سلام اقا فربد.
.
.
منتظر مطالب دیگه از گردانتون هستیم...
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۱۴ ابوالفضل رفیعها
بسم الله
سلام
ترو خدا به روز شید
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۳۳ گردان قرآنی شهید عباس کریمی
سلام
بروز نمیکنید؟
خداقوت...
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۵ عباسعلی سیاسر

واقعا قشنگ بود ...

ادم تازه میفهمه چی گذشت به مادران شهدا....

عالی بود 


خدا قوت...............
یا سلام
به یاد فیلم شیار143 افتادم.
حتما ببینید
همینطور که قدر خودتان را میدانید قدر مادرانتان را هم بدانید
تگر دعاهای آنها نبود شما نمیتوانستید قلم بدست چنین متن هایی بنویسید.
در پناه قرآن باشید
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۲ حمید رضا قنبری
متن خیلی قشنگی بود 
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۳ محمدعلی درختی
سلام بر رزمنده ی سایبری گردان قرآنی حضرت قاسم ابن الحسن (ع).من محمدعلی درختی یکی از رزمندگان بسیجی زمان جنگ گردان نظامی وپیاده حضرت قاسم ابن الحسن (ع)جمعی لشگر همیشه پیروز ده سیدالشهداء(ع)هستم و هم اکنون مسئولیت سایت و وبلاگ گردان حضرت قاسم (ع) رو (افتخار خادمی اش رو البته) دارم . میخواستم ببینم بر چه مبنایی اسم وب تون رو حضرت قاسم (ع) انتخاب کردید؟البته وبتون قشنگه واز نظر دوستان هم که معلومه که مورد قبوله .شما در کجا فعالیت می کنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی